obsah
|
zápatí
Statutární město Liberec
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Odbavovací a platební systém v síti MHD Liberec a Jablonec nad Nisou - validátory
»
Oznámení o zahájení zadávacího řízení - veřejné služby
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář F05 - Oznámení o zahájení zadávacího řízení - veřejné služby
Název formuláře
Oznámení o zahájení zadávacího řízení - veřejné služby
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ:
F2019-005767
Na formulář navazují (popř. ho opravují) formuláře:
[F2019-009186] F14: Oprava (oznámení změn nebo dodatečných informací)
[F2019-012714] F14: Oprava (oznámení změn nebo dodatečných informací)
[F2019-020922] F06: Oznámení o výsledku zadávacího řízení - veřejné služby
směrnice 2014/25/EU
Oddíl I: Zadavatel
I.1) Název a adresa
1
(uveďte všechny zadavatele, kteří odpovídají za toto řízení)
Úřední název:
IČO:
2
Poštovní adresa:
Obec:
Kód NUTS:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
Kontaktní osoba:
Tel.:
E-mail:
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa:
(URL)
Adresa profilu zadavatele:
(URL)
I.2) Společné zadávání veřejných zakázek
Zakázka zahrnuje společné zadávání zakázek
V případě společného zadávání zakázek, které zahrnuje více zemí - provádí se dle národních pravidel:
Zakázku zadává centrální zadavatel
I.3) Komunikace
Zadávací dokumentace je neomezeným a přímým dálkovým přístupem, a to bezplatně na: (URL)
Zadávací dokumentace je dostupná přímo a zcela bez omezení či poplatků na: (URL)
Další informace lze získat
na výše uvedené adrese
na jiné adrese: (uveďte jinou adresu)
Úřední název:
IČO:
2
Poštovní adresa:
Obec:
Kód NUTS:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
Kontaktní osoba:
Tel.:
E-mail:
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa:
(URL)
Adresa profilu zadavatele:
(URL)
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány
elektronicky prostřednictvím: (URL)
na výše uvedenou adresu
na následující adrese: (uveďte jinou adresu)
Úřední název:
IČO:
2
Poštovní adresa:
Obec:
Kód NUTS:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
Kontaktní osoba:
Tel.:
E-mail:
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa:
(URL)
Adresa profilu zadavatele:
(URL)
Elektronická komunikace vyžaduje použití nástrojů a zařízení, které nejsou obecně k dispozici.
Neomezený a plný přímý přístup k těmto nástrojům a zařízením je možný bezplatně na: (URL)
I.6) Hlavní předmět činnosti
Výroba, doprava a distribuce plynu a tepla
Železniční služby
Elektřina
Městská železniční, tramvajová, trolejbusová nebo autobusová doprava
Těžba zemního plynu a ropy
Činnosti související s přístavy
Voda
Činnosti související s letišti
Poštovní služby
Průzkum a těžba uhlí a jiných pevných paliv
Jiné činnosti:
Oddíl II: Předmět
II.1) Rozsah veřejné zakázky
II.1.1) Název:
Spisové číslo:
2
II.1.2) Hlavní kód CPV:
Doplňkový kód CPV:
1, 2
II.1.3) Druh zakázky
Práce
Dodávky
Služby
II.1.4) Stručný popis:
Předmětem plnění Veřejné zakázky je dodávka a montáž 170 ks validátorů na prodej papírových jízdenek, které budou obsahovat aktuální technologie, s cílem zajistit cestujícím komfortní pořízení jízdních dokladů z pohledu zadavatele zavedením bezhotovostního odbavení (úhrada pomocí bezkontaktních platebních karet VISA a MasterCard), software back-office pro správu validátorů a licence.
II.1.5) Předpokládaná celková hodnota
2
Hodnota bez DPH:
Měna:
CZK
BGN
CYP
DKK
EEK
EUR
GBP
HRK
HUF
CHF
ISK
JPY
LTL
LVL
MKD
MTL
NOK
PLN
RON
SEK
SKK
TRY
USD
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – celková předpokládaná maximální hodnota za celou dobu trvání rámcové smlouvy nebo dynamického nákupního systému)
II.1.6) Informace o částech zakázky
Zakázka je rozdělena na části
ano
ne
nabídky mohou být předkládány pro
všechny položky
Maximální počet částí:
pouze jednu část
Nejvyšší počet částí, které mohou být zadány jednomu uchazeči:
Veřejný zadavatel si vyhrazuje právo zadávat zakázky kombinující níže uvedené části nebo skupiny částí:
II.1.7) Konečná hodnota veřejné zakázky
(bez DPH)
Hodnota:
(Uveďte celkovou hodnotu veřejné zakázky. Informace o jednotlivých zakázkách uveďte v oddíle V)
nebo
Nejnižší uvažovaná nabídka:
/ Nejvyšší uvažovaná nabídka:
Měna:
CZK
BGN
CYP
DKK
EEK
EUR
GBP
HRK
HUF
CHF
ISK
JPY
LTL
LVL
MKD
MTL
NOK
PLN
RON
SEK
SKK
TRY
USD
(v případě rámcových smluv – celková maximální hodnota za celou dobu jejich trvání)
(v případě dynamických nákupních systémů – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
(u zakázek prováděných v případě nutnosti na základě rámcových smluv – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
II.2) Popis
1
II.2.1) Název:
2
Část zakázky č.:
2
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV
2
Hlavní kód CPV:
1
Doplňkový kód CPV:
1, 2
II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS:
1
Hlavní místo dodání nebo plnění:
vozovna tramvají na adrese Mrštíkova 3, 461 71 Liberec III. a garáže BUS na adrese Vilová 333/8 Liberec X.
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků; pouze v případě dodávek – uveďte, zda se požadují nabídky týkající se koupi, nájmu, pronájmu, prodeje na splátky nebo kombinace těchto možností)
Předmětem plnění Veřejné zakázky je dodávka a montáž 170 ks validátorů na prodej papírových jízdenek, které budou obsahovat aktuální technologie, s cílem zajistit cestujícím komfortní pořízení jízdních dokladů z pohledu zadavatele zavedením bezhotovostního odbavení (úhrada pomocí bezkontaktních platebních karet VISA a MasterCard), software back-office pro správu validátorů a licence. Součástí předmětu plnění VZ je zejména: 1. dodávka a montáž 170 ks nových validátorů na výdej jízdenek, včetně dodávky 170 ks držáků 2. nevýhradní časově neomezená licence k softwaru validátorů, nevýhradní časově neomezená licence k softwaru back-office a zdrojové kódy, tyto licence mohou být omezeny použitím jednotlivých software na počet kusů validátorů dodávaných v rámci této Veřejné zakázky 3. dodání jednoho ks validátoru k testování v souladu s návrhem specifikace validátorů předem odsouhlaseným zadavatelem 4. předvedení, otestování a odladění validátoru tak, aby odpovídal požadavkům zadavatele dle Zadávací dokumentace 5. zpracování prováděcího projektu 6. zajištění jednorázového zaškolení zaměstnanců zadavatele na obsluhu a údržbu validátorů 7. zajištění záručního servisu Přívodní kabely pro validátory, úprava madel do vozidel a montáž držáků nejsou součástí předmětu Veřejné zakázky. Podrobně je předmět Veřejné zakázky definován v Technické specifikaci, zveřejněné na profilu zadavatele
II.2.5) Hodnotící kritéria
Níže uvedená kritéria
Kritéria kvality
Název:
/ Váha:
1, 2, 20
Kritéria nákladů
Název:
/ Váha:
1, 20
Cena - Váha:
21
Cena není jediným kritériem zadání a všechna kritéria jsou uvedena pouze v zadávací dokumentaci
II.2.6) Předpokládaná hodnota
2
Hodnota bez DPH:
Měna:
CZK
BGN
CYP
DKK
EEK
EUR
GBP
HRK
HUF
CHF
ISK
JPY
LTL
LVL
MKD
MTL
NOK
PLN
RON
SEK
SKK
TRY
USD
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
nebo
Doba trvání v dnech:
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
ano
ne
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
(kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet:
2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
ano
ne
II.2.11) Informace o opcích
Opce
ano
ne
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
Nabídky musí být podány ve formě elektronických katalogů nebo musí zahrnovat elektronický katalog
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
ano
ne
Identifikujte projekt:
II.2.14) Další informace:
Prohlídka místa plnění (vozidel pro montáž validátorů) se uskuteční dne 7.3.2019 v 9,00 hod. se srazem účastníků na recepci zadavatele na adrese Mrštíkova 3, 461 71 Liberec III.
Oddíl III: Právní, ekonomické, finanční a technické informace
III.1) Podmínky účasti
III.1.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Seznam a stručný popis podmínek:
profesní způsobilost prokazuje účastník na základě § 77 odst. 1 ZZVZ předložením výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.
III.1.2) Ekonomická a finanční situace
Kritéria pro výběr jsou uvedena v zadávací dokumentaci
Seznam a stručný popis kritérií výběru:
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
2
III.1.3) Technická a odborná způsobilost
Kritéria pro výběr jsou uvedena v zadávací dokumentaci
Seznam a stručný popis kritérií výběru:
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
2
III.1.4) Objektivní pravidla a kritéria účasti
Seznam a stručný popis pravidel a kritérií:
III.1.5) Informace o vyhrazených zakázkách
2
Tato zakázka je vyhrazena chráněným dílnám a hospodářským subjektům zaměřeným na sociální a profesní integraci postižených nebo znevýhodněných osob.
Plnění této zakázky je vyhrazeno v rámci programů chráněných zaměstnání
III.1.6) Požadované zálohy a záruky:
2
III.1.7) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují:
VZ je spolufinancována z IROP, vybraný dodavatel je povinen respektovat pravidla vyplývající z dokumentů poskytovatele této dotace, zejména: -zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, ve znění pozdějších předpisů, -nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1303/2013 o společných ustanoveních týkajících se Evropského fondu pro regionální rozvoj, Evropského sociálního fondu a Fondu soudržnosti a o zrušení nařízení Rady (ES) č. 1083/2006, -nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1301/2013 o Evropském fondu pro regionální rozvoj a o zrušení nařízení Rady (ES) č.1080/2006, -nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1304/2013 o Evropském sociálním fondu a o zrušení nařízení Rady (ES) č.1081/2006 a další právní předpisy České republiky a Evropské unie. Vybraný dodavatel je povinen zejména: -vytvořit podmínky k provedení kontroly všech dokladů a poskytnout součinnost při provádění kontrol. Uchovávat veškerou dok. min. do konce roku 2029.
III.1.8) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána:
2
III.2) Podmínky vztahující se k zakázce
2
III.2.1) Informace o vyhrazení určité profesi
(pouze pro zakázky na služby)
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.2.2) Podmínky realizace zakázky:
III.2.3) Informace o zaměstnancích odpovědných za realizaci zakázky
Povinnost uvádět jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané zakázky.
Oddíl IV: Řízení
IV.1) Popis
IV.1.1) Druh řízení
Otevřené řízení
Užší řízení
Jednací řízení s předchozí výzvou k účasti v soutěži
Soutěžní dialog
Inovační partnerství
IV.1.3) Informace o rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému
Toto výběrové řízení spočívá v uzavření rámcové smlouvy
Rámcová smlouva s jediným účastníkem
Rámcová smlouva s několika účastníky
Předpokládaný maximální počet účastníků rámcové smlouvy:
2
Toto výběrové řízení spočívá ve zřízení dynamického nákupního systému
Dynamický nákupní systém může být použit dalšími zadavateli
V případě rámcových smluv – odůvodnění překročení čtyřleté doby trvání:
IV.1.4) Informace o snížení počtu řešení nebo nabídek během jednání nebo dialogu
Použití vícekolového řízení za účelem postupného snižování počtu řešení, o kterých se bude diskutovat, nebo o kterých se bude jednat
IV.1.6) Informace o elektronické aukci
Bude použita elektronická aukce
Uveďte další informace o elektronické aukci:
IV.1.8) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách
ano
ne
IV.2) Administrativní informace
IV.2.1) Předchozí zveřejnění týkající se tohoto řízení
2
Číslo oznámení v Úř. věst. řady S:
(Jedno z následujících: Pravidelné předběžné oznámení - veřejné služby; Oznámení na profilu zadavatele)
IV.2.2) Lhůta pro doručení nabídek nebo žádostí o účast
Datum:
(dd.mm.rrrr)
Místní čas:
(hh:mm)
IV.2.3) Předpokládané datum odeslání výzvy v k podání nabídek nebo účasti vybraným zájemcům
4
Datum:
(dd.mm.rrrr)
IV.2.4) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být podávány nabídky nebo žádosti o účast:
1, 5
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
IV.2.6) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Nabídka musí být platná do:
(dd.mm.rrrr)
nebo
Doba trvání v měsících:
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.2.7) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum:
(dd.mm.rrrr)
Místní čas:
(hh:mm)
Místo:
Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
otevírání nabídek v elektronické podobě je neveřejné
Oddíl VI: Doplňující informace
VI.1) Informace o opakování zakázek
Jde o opakovanou zakázku
ano
ne
Uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
2
VI.2) Informace o elektronických pracovních postupech
Budou používány elektronické objednávky
Budou přijímány elektronické faktury
Bude použita elektronická platba
VI.3) Další informace:
2
VI.4) Přezkumná řízení
VI.4.1) Orgán příslušný k přezkumu
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa:
(URL)
Fax.:
VI.4.2) Subjekt odpovědný za mediační řízení
2
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa:
(URL)
Fax.:
VI.4.3) Přezkumné řízení
Přesné informace o lhůtách pro přezkumná řízení:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k Zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se stěžovatel dozvěděl o domnělém porušení zákona Zadavatelem, nejpozději však do uzavření smlouvy nebo do chvíle, kdy se soutěž o návrh považuje po výběru návrhu za ukončenou. Námitky proti úkonům oznamovaným v dokumentech, které je Zadavatel povinen podle zákona uveřejnit či odeslat stěžovateli, musí být doručeny Zadavateli do 15 dnů od jejich uveřejnění či doručení stěžovateli. Pokud je v zadávacím řízení stanovena lhůta pro podání žádostí o účast, musí být námitky proti podmínkám vzta-hujícím se ke kvalifikaci dodavatele doručeny Zadavateli nejpozději do skončení této lhůty. Pokud je v zadávacím řízení stanovena lhůta pro podání nabídek, musí být námitky proti zadávací dokumentaci doručeny Zadavateli nejpozději do skončení této lhůty, v případě jednacího řízení s uveřejněním musí být námitky proti zadávací dokumentaci doručeny Zadavateli nejpozději do skončení lhůty pro podání předběžných nabídek. Námitky proti dobrovolnému oznámení o záměru uzavřít smlouvu podle § 212 odst. 2 zákona musí být doručeny Zadavateli do 30 dnů od uveřejnění tohoto oznámení. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 15 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i Zadavateli do 10 dnů ode dne, v němž stěžovatel obdržel rozhodnutí, kterým Zadavatel námitky odmítnul nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud Zadavatel o námitkách nerozhodl. Po uzavření smlouvy na veřejnou zakázku či rámcové dohody lze podat pouze návrh na uložení zákazu plnění smlouvy, a to i bez předchozího podání námitek. Návrh na uložení zákazu plnění smlouvy doručí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 měsíce ode dne, kdy Zadavatel uveřejnil oznámení o uzavření smlouvy způsobem podle § 212 odst. 2 zákona s uvedením důvodu pro zadání veřejné zakázky bez uveřejnění oznámení o zahájení zadávacího řízení, předběžného oznámení nebo výzvy k podání nabídek ve zjednodušeném podlimitním řízení, nejpozději však do 6 měsíců od uzavření této smlouvy. Návrh na uložení zákazu plnění smlouvy podle § 254 odstavce 1 písm. d) zákona doručí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 měsíce ode dne, kdy Zadavatel uveřejnil oznámení o uzavření smlouvy na základě rámcové dohody podle § 137 zákona nebo oznámení o uzavření smlouvy v dynamickém nákupním systému podle § 142 zákona, nejpozději však do 6 měsíců od uzavření této smlouvy. Ve lhůtě pro doručení návrhu je navrhovatel povinen složit na účet ÚOHS kauci ve výši 1 % z nabídkové ceny navrhovatele za celou dobu plnění veřejné zakázky nebo za dobu prvních čtyř let plnění v případě smluv na dobu neurčitou, nejméně však ve výši 50 000 Kč, nejvýše ve výši 10 000 000 Kč. V případě, že navrhovatel nemůže stanovit celkovou nabídkovou cenu, je povinen složit kauci ve výši 100 000 Kč. V případě návrhu na uložení zákazu plnění smlouvy je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 200 000 Kč. Jde-li o řízení o přezkoumání postupu pro zadávání koncesí, je navrhovatel povinen ve lhůtě pro doručení návrhu složit na účet ÚOHS kauci ve výši 1 % z předpokládané hodnoty koncese uveřejněné ve Věstníku veřejných zakázek nebo na profilu Zadavatele, nejméně však ve výši 50 000 Kč, nejvýše ve výši 10 000 000 Kč. V případě, že Zadavatel neuveřejní ve Věstníku veřejných zakázek nebo na profilu Zadavatele předpokládanou hodnotu koncese, je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 100 000 Kč. V případě návrhu na uložení zákazu plnění koncesní smlouvy je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 200 000 Kč.
VI.4.4) Subjekt, u kterého lze získat informace o přezkumném řízení
2
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa:
(URL)
Fax.:
VI.5) Datum odeslání tohoto oznámení:
18.02.2019
Odpovědností veřejného zadavatele/zadavatele je zajistit soulad s právem Evropské unie a veškerými platnými právními předpisy.
1
prosím opakujte, kolikrát je třeba
2
je-li to relevantní
4
pokud jsou tyto informace známy
20
místo váhy lze zadat význam
21
místo váhy lze zadat význam; pokud je cena jediným kritériem zadání, není nutné váhu uvádět
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Statutární město Liberec
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software