Formulář F20 - Oznámení o změně

Název formuláře Oznámení o změně
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: F2019-018396


Změna zakázky/koncese během doby jejího trvání

Oddíl I: Veřejný zadavatel/zadavatel

I.1) Název a adresa

Úřední název:
statutární město Liberec
IČO: 2
00262978
Poštovní adresa:
nám. Dr. E. Beneše 1/1
Obec:
Liberec 1
Kód NUTS:
CZ051
PSČ:
460 59
Země:
CZ
Kontaktní osoba:
Ing. Nikola Martinetz
Tel.:
+420 485243216
E-mail:
martinetz.nikola@magistrat.liberec.cz
Fax.:
+420 485243113
Internetové adresy
Hlavní adresa: (URL)
http://www.liberec.cz
Adresa profilu zadavatele: (URL)
https://zakazky.liberec.cz

Oddíl II: Předmět

II.1) Rozsah veřejné zakázky

II.1.1) Název:
Spisové číslo: 2
Zvýšení kvality vzdělávání ZŠ náměstí Míru – stavební práce
II.1.2) Hlavní kód CPV:
45000000
Doplňkový kód CPV: 1, 2
II.1.3) Druh zakázky
II.1.7) Konečná hodnota veřejné zakázky
 (bez DPH)
Hodnota:
(Uveďte celkovou hodnotu veřejné zakázky. Informace o jednotlivých zakázkách uveďte v oddíle V)
nebo
Nejnižší uvažovaná nabídka:
/ Nejvyšší uvažovaná nabídka:
Měna:
(v případě rámcových smluv – celková maximální hodnota za celou dobu jejich trvání)
(v případě dynamických nákupních systémů – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
(u zakázek prováděných v případě nutnosti na základě rámcových smluv – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)

II.2) Popis

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ051
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Základní škola, Liberec, nám. Míru 212/2, příspěvková organizace, adresa: náměstí Míru, náměstí Míru 212/2, 460 14 Liberec
II.2.4) Popis výběrového řízení v době zadání zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb)
Předmětem plnění veřejné zakázky je provedení rekonstrukce objektu ZŠ náměstí Míru v rámci projektů „Zvýšení kvality vzdělávání ZŠ náměstí Míru“, „5.1a Snížení energetické náročnosti ZŠ náměstí Míru“ a „5.1b Snížení energetické náročnosti ZŠ náměstí Míru“. Jedná se o projekty spolufinancované z prostředků Evropské unie – Integrovaného regionálního operačního programu a Operačního programu životní prostředí 2014 - 2020.
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy, dynamického nákupního systému nebo koncese
Doba trvání v měsících:
 
nebo
Doba trvání v dnech:
350
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
směrnice 2014/24/EU – V případě rámcových smluv – odůvodnění překročení čtyřleté doby trvání:
směrnice 2014/25/EU – V případě rámcových smluv – odůvodnění překročení čtyřleté doby trvání:
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
CZ.06.2.67/0.0/0.0/16_067/0007209

Oddíl IV: Řízení

IV.2) Administrativní informace

IV.2.1) Oznámení o výsledku zadávacího řízení týkající se této zakázky
Číslo oznámení v Úř. věst. řady S:

Oddíl V: Zadání zakázky/udělení koncese

Zakázka č.:
001
Část zakázky č.: 2
Název:
Zvýšení kvality vzdělávání ZŠ náměstí Míru - stavební práce

V.2) Zadání zakázky/udělení koncese

V.2.1) Datum uzavření smlouvy/vydání rozhodnutí o udělení koncese:
28.06.2018
(dd.mm.rrrr)
V.2.2) Informace o nabídkách
Zakázka byla zadána/koncese byla udělena skupině hospodářských subjektů
V.2.3) Název a adresa dodavatele/koncesionáře 1
Úřední název:
BREX, spol. s r.o.
IČO: 2
40232549
Poštovní adresa:
Hodkovická 135
Obec:
Liberec 23
Kód NUTS:
CZ051
PSČ:
46312
Země:
CZ
E-mail:
sekretariat@brex.cz
Tel.:
+420 731606929
Internetová adresa: (URL)
www.brex.cz
Fax.:
Dodavatelem/koncesionářem je malý či střední podnik
(MSP – jak je uvedeno v doporučení Komise 2003/361/ES)

V.2.4) Údaje o hodnotě zakázky/části/koncese
 (v době uzavření smlouvy; bez DPH)
Konečná hodnota veřejné zakázky:
53292418.21
Měna:
CZK

Oddíl VI: Doplňující informace

VI.3) Další informace: 2

VI.4) Přezkumná řízení

VI.4.1) Orgán příslušný k přezkumu
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Země:
CZ
E-mail:
posta@uohs.cz
Tel.:
+420 542167111
Internetová adresa: (URL)
http://www.uohs.cz
Fax.:
+420 542167112
VI.4.2) Subjekt odpovědný za mediační řízení 2
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Země:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa: (URL)
Fax.:
VI.4.3) Přezkumné řízení
Přesné informace o lhůtách pro přezkumná řízení:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k Zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se stěžovatel dozvěděl o domnělém porušení zákona Zadavatelem, nejpozději však do uzavření smlouvy nebo do chvíle, kdy se soutěž o návrh považuje po výběru návrhu za ukončenou.

Námitky proti úkonům oznamovaným v dokumentech, které je Zadavatel povinen podle zákona uveřejnit či odeslat stěžovateli, musí být doručeny Zadavateli do 15 dnů od jejich uveřejnění či doručení stěžovateli.

Pokud je v zadávacím řízení stanovena lhůta pro podání žádostí o účast, musí být námitky proti podmínkám vztahujícím se ke kvalifikaci dodavatele doručeny Zadavateli nejpozději do skončení této lhůty.

Pokud je v zadávacím řízení stanovena lhůta pro podání nabídek, musí být námitky proti zadávací dokumentaci doručeny Zadavateli nejpozději do skončení této lhůty, v případě jednacího řízení s uveřejněním musí být námitky proti zadávací dokumentaci doručeny Zadavateli nejpozději do skončení lhůty pro podání předběžných nabídek.

Námitky proti dobrovolnému oznámení o záměru uzavřít smlouvu podle § 212 odst. 2 zákona musí být doručeny Zadavateli do 30 dnů od uveřejnění tohoto oznámení.

Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 15 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i Zadavateli do 10 dnů ode dne, v němž stěžovatel obdržel rozhodnutí, kterým Zadavatel námitky odmítnul nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud Zadavatel o námitkách nerozhodl.

Po uzavření smlouvy na veřejnou zakázku či rámcové dohody lze podat pouze návrh na uložení zákazu plnění smlouvy, a to i bez předchozího podání námitek. Návrh na uložení zákazu plnění smlouvy doručí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 měsíce ode dne, kdy Zadavatel uveřejnil oznámení o uzavření smlouvy způsobem podle § 212 odst. 2 zákona s uvedením důvodu pro zadání veřejné zakázky bez uveřejnění oznámení o zahájení zadávacího řízení, předběžného oznámení nebo výzvy k podání nabídek ve zjednodušeném podlimitním řízení, nejpozději však do 6 měsíců od uzavření této smlouvy. Návrh na uložení zákazu plnění smlouvy podle § 254 odstavce 1 písm. d) zákona doručí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 měsíce ode dne, kdy Zadavatel uveřejnil oznámení o uzavření smlouvy na základě rámcové dohody podle § 137 zákona nebo oznámení o uzavření smlouvy v dynamickém nákupním systému podle § 142 zákona, nejpozději však do 6 měsíců od uzavření této smlouvy.

Ve lhůtě pro doručení návrhu je navrhovatel povinen složit na účet ÚOHS kauci ve výši 1 % z nabídkové ceny navrhovatele za celou dobu plnění veřejné zakázky nebo za dobu prvních čtyř let plnění v případě smluv na dobu neurčitou, nejméně však ve výši 50 000 Kč, nejvýše ve výši 10 000 000 Kč. V případě, že navrhovatel nemůže stanovit celkovou nabídkovou cenu, je povinen složit kauci ve výši 100 000 Kč. V případě návrhu na uložení zákazu plnění smlouvy je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 200 000 Kč. Jde-li o řízení o přezkoumání postupu pro zadávání koncesí, je navrhovatel povinen ve lhůtě pro doručení návrhu složit na účet ÚOHS kauci ve výši 1 % z předpokládané hodnoty koncese uveřejněné ve Věstníku veřejných zakázek nebo na profilu Zadavatele, nejméně však ve výši 50 000 Kč, nejvýše ve výši 10 000 000 Kč. V případě, že Zadavatel neuveřejní ve Věstníku veřejných zakázek nebo na profilu Zadavatele předpokládanou hodnotu koncese, je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 100 000 Kč. V případě návrhu na uložení zákazu plnění koncesní smlouvy je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 200 000 Kč.
VI.4.4) Subjekt, u kterého lze získat informace o přezkumném řízení 2
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Země:
CZ
E-mail:
posta@uohs.cz
Tel.:
+420 542167111
Internetová adresa: (URL)
http://www.uohs.cz
Fax.:
+420 542167112

VI.5) Datum odeslání tohoto oznámení:

31.05.2019

Oddíl VII: Změna zakázky/koncese

VII.1) Popis zakázky po provedení úprav

VII.1.1) Hlavní kód CPV:
45000000
Doplňkový kód CPV: 1, 2
II.1.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
Doplňkový kód CPV: 1, 2

VII.1.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ051
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Základní škola, Liberec, nám. Míru 212/2, příspěvková organizace, adresa: náměstí Míru, náměstí Míru 212/2, 460 14 Liberec
VII.1.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb)
Předmětem plnění veřejné zakázky je provedení rekonstrukce objektu ZŠ náměstí Míru v rámci projektů „Zvýšení kvality vzdělávání ZŠ náměstí Míru“, „5.1a Snížení energetické náročnosti ZŠ náměstí Míru“ a „5.1b Snížení energetické náročnosti ZŠ náměstí Míru“. Jedná se o projekty spolufinancované z prostředků Evropské unie – Integrovaného regionálního operačního programu a Operačního programu životní prostředí 2014 - 2020.
VII.1.5) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy, dynamického nákupního systému nebo koncese
Doba trvání v měsících:
 
nebo
Doba trvání v dnech:
399
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
směrnice 2014/24/EU – V případě rámcových smluv – odůvodnění překročení čtyřleté doby trvání:
směrnice 2014/25/EU – V případě rámcových smluv – odůvodnění překročení čtyřleté doby trvání:
VII.1.6) Údaje o hodnotě zakázky/části/koncese
(bez DPH)
Celková hodnota zakázky/položky/koncese:
672934,11
Měna:
CZK
Zakázka byla zadána/koncese byla udělena skupině hospodářských subjektů
VII.1.7) Název a adresa dodavatele/koncesionáře 1
Úřední název:
BREX, spol. s r. o.
IČO: 2
40232549
Poštovní adresa:
Hodkovická 135
Obec:
Liberec
Kód NUTS:
CZ051
PSČ:
46312
Země:
CZ
E-mail:
sekretariat@brex.cz
Tel.:
+420 731606929
Internetová adresa: (URL)
www.brex.cz
Fax.:
Dodavatelem/koncesionářem je malý či střední podnik
(MSP – jak je uvedeno v doporučení Komise 2003/361/ES)

VII.2) Informace o změnách

VII.2.1) Popis změn
Povaha a rozsah změn (s uvedením možných předchozích změn zakázky):
Předchozí změna zakázky - změny (silnoproud a MaR, změna trasy výtlaku čerpadla, výměna stoupaček kanalizace z důvodu tvoření plísně v učebnách, změna rozměrů oken, doplnění protipožárních SDK podhledů vč. podhledů akustických a svítidel ve 3 NP, rozvod požárního vodovodu v obou budovách, rozvody vytápění, výměna radiátorů, měření a regulace, změna projektu vyvolána havarijním stavem ústředního topení) v souladu s ust. § 222 odst. 6 zákona č. 134/2016 Sb., v platném znění. Změna vznikla v důsledku okolností, které zadavatel jednající s náležitou péčí nemohl předvídat, nemění celkovou povahu veřejné zakázky a hodnota změny nepřekročí 50% původní hodnoty závazku. V důsledku změny došlo k navýšení ceny díla. Změna byla oznámena v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Dodatečné stavební práce (doplnění slaboproudých instalací a nutnost provést samostatný kovový rozvod - stoupačky pro hydrant,doplnění chybějících zdvojených roštů a krokvových nástavců pro osazení OSB desek a tepelné izolace stropu v budově A i B v nástavbách vč. spojovacího materiálu, bourání stávajících omítek a cihelných kleneb ve 3 NP, včetně odvozu a likvidace vybouraných hmot, doplnění střešních prvků, doplnění lávky a zábradlí) v souladu s ust. § 222 odst. 5 zákona č. 134/2016 Sb., v platném znění. Dodatečné práce nebyly zahrnuty v původním závazku ze smlouvy, jsou nezbytné pro provedení původních stavebních prací a není možná změna v osobě dodavatele. V důsledku změny došlo k navýšení ceny díla a prodloužení termínu celkové realizace o dva týdny. Nová změna zakázky - vícepráce (doplnění podbití přesahů z OSB desek, doplnění sádrokartonových desek, doplnění keramických obkladů, pořízení ocelových a vchodových dveří, izolace, dopočet ceny za telefony, dodávka a montáž 3 kompletů systému přivolání pomoci) - v souladu s ust. § 222 odst. 5 zákona č. 134/2016 Sb., v platném znění. Dodatečné práce nebyly zahrnuty v původním závazku ze smlouvy, jsou nezbytné pro provedení původních stavebních prací. V důsledku změny došlo k navýšení ceny díla.
VII.2.2) Důvody změny
Popis ekonomických nebo technických důvodů a obtíží či zvýšení nákladů, které brání změně smluvní strany:
Potřeba provedení víceprací, které nebyly zahrnuty v původním závazku ze smlouvy, je nezbytná pro provedení původních stavebních prací a není možná změna v osobě dodavatele (změna v osobě dodavatele není možná z technických důvodů spočívající v požadavku na slučitelnost již vyhotovených prací a z důvodu výrazného zvýšení nákladů objednateli i v případě změny v osobě dodavatele). Dodatečné práce - nutnost podbití OSB desek, z důvodu akustiky doplnění sádrokartonových desek, z důvodů poškození keramických obkladů nutná výměna, dodávka ocelových a vchodových dveří (chyba projektu), izolace a z důvodu funkčnosti systému neobsažené v PD dopočet ceny za telefony.
Popis okolností, které si vynutily změnu, a vysvětlení neočekávané povahy těchto okolností:
VII.2.3) Navýšení ceny
Aktualizovaná celková hodnota zakázky před změnami (při zohlednění možných dřívějších smluvních změn a cenových úprav a v případě směrnice 2014/23/EU průměrné inflace daného členského státu)
Hodnota bez DPH:
62042468,60
Měna:
CZK
Celková hodnota zakázky po provedení změn
Hodnota bez DPH:
62715402,71
Měna:
CZK
Odpovědností veřejného zadavatele/zadavatele je zajistit soulad s právem Evropské unie a veškerými platnými právními předpisy.
1 prosím opakujte, kolikrát je třeba
2 je-li to relevantní