Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Dodávka drogistického zboží
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění této veřejné zakázky jsou průběžné opakované dodávky drogistického zboží na základě aktuální potřeby zadavatele, dle jeho dílčích objednávek po dobu dvou let (24 měsíců) od data nabytí účinnosti rámcové dohody. Rámcová dohoda bude uzavřena s jedním dodavatelem. Zboží bude dodáváno do místa určení na základě dílčí objednávky ve lhůtě nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení výzvy k poskytnutí plnění.

Veřejná zakázka je vyhrazena ve smyslu § 38 zákona dodavatelům zaměstnávajícím na chráněných pracovních místech alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců.
Místo plnění: Liberec
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.liberec.cz)
Kontakt: Mgr. Lucie Jírová
oddělení veřejných zakázek
e-mail: jirova.lucie@magistrat.liberec.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: podlimitní
Druh zadávacího řízení: zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky: 26.05.2023 10:00
Datum zahájení: 26.04.2023 14:11
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: