Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7502011005308


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Statutární město Liberec
Identifikační číslo:
00262978
Poštovní adresa:
nám. Dr. E. Beneše 1
Obec:
Liberec
PSČ:
460 59
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
oddělení veřejných zakázek
Tel.:
+420 485243499
K rukám:
Ing. Alena Bláhová
       
E-mail:
blahova.alena@magistrat.liberec.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.liberec.cz/cz/
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.liberec.cz/profile_display_2.html
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.liberec.cz/vz00000589
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Otevřené město Liberec
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č.
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Liberec
Kód NUTS CZ051 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem veřejné zakázky je dodávka plně funkčního nového díla ICT (hardware, software) a s tím spojených služeb v rámci projektu „Otevřené město Liberec“. Předmět veřejné zakázky spočívá v doplnění ICT zadavatele o komponenty a funkcionality vedoucí ke zvýšení efektivity ICT ve vztahu k občanovi i úředníkovi.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
72230000-6
 
Další předměty
30236000-2
72263000-6
72315000-6
79999100-4
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
20 600 000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:  67  nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
(dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
Zadavatel nepožaduje.

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Zadavatel zaplatí za plnění nabízeného řešení postupně (po částech) na základě dílčích akceptačních protokolů. Výše zaplacené části nabízeného řešení bude vždy v souladu s cenovou nabídkou uchazeče. Příslušný daňový doklad (faktura) může být ze strany uchazeče vystaven až po podepsání dílčího akceptačního protokolu odpovědnými osobami za stranu uchazeče i zadavatele. Cenu za podporu produktivního provozu a maintenance bude zadavatel hradit vždy v souvislosti s obdobím ke kterému se bude vztahovat. Faktury budou mít splatnost 30 dnů. Podrobnější popis a konkretizace termínů plateb je stanovena v přílohách č. 5 (smlouva o dílo) a č. 6 (servisní smlouvy) zadávací dokumentace.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Dodavatel je povinen prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů v rozsahu dle § 53 odst. 1 zákona způsobem dle § 53 odst. 3 zákona.
V souladu s § 54 písm. a) a b) zákona dodavatel prokáže profesní kvalifikační předpoklady v následujícím rozsahu:
písm. a) - Uchazeč předloží výpis z obchodního rejstříku či jiné evidence, pokud je v ní zapsán podle zvláštních právních předpisů.
písm. b) - Uchazeč předloží doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů (živnostenský zákon, apod.) v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky.
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Uchazeč předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
čestné prohlášení
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
V souladu s § 56 odst. 1 písm. a) a § 56 odst. 2 písm. e) ZVZ předloží dodavatel: ad písm. a) seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech včetně osvědčení. ad písm. e) Pro plnění předmětu veřejné zakázky se vyžaduje sestavení minimálně 5-členného realizačního týmu, minimálně ve složení 1 projektový manažer a 4 konzultanti (specialista na elektronické formuláře, specialista na virtualizaci desktopů, specialista na technologické centrum, specialista na digitalizaci dokumentů). Požadavky na jednotlivé členy týmu: a) PROJEKTOVÝ MANAŽER: VŠ, bezúhonnost, český jazyk, min. 3 roky praxe v projektovém řízení, min. 3 referenční projekty á 0,5 mil. Kč bez DPH, platná certifikace (např. PRINCE2, IPMA apod); b) SPECIALISTA EL. FORMULÁŘE: VŠ, bezúhonnost, český jazyk, min. 3 referenční projekty á 0,3 mil. Kč bez DPH, min. 3 roky praxe; c) SPECIALISTA NA VIZUALIZACI DESKTOPŮ: VŠ, bezúhonnost, český jazyk, min. 1 referenční projekt á 0,5 mil. Kč, min. 3 roky praxe; d) SPECIALISTA NA TECHNOLOGICKÁ CENTRA: VŠ, bezúhonnost, český jazyk, min. 3 refer. projekty á 1 mil. Kč bez DPH, min. 3 roky praxe; e) SPECIALISTA NA DIGITALIZACI DOKUMENTŮ: VŠ, bezúhonnost, český jazyk, min. 3 ref. projekty á 0,5 mil. Kč, min. 3 roky praxe. Požadavek na VŠ vzdělání je možné nahradit vzděláním SŠ a prokázáním relevantní profesní zkušenosti v délce 6 let. Podrobně jsou požadavky na technické kvalifikační předpoklady uvedeny v zadávací dokumentaci.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
požadavky § 56 odst. 1 písm. a) ZVZ splní uchazeč, který požadovaným způsobem prokáže realizaci následujících zakázek: a) Alespoň 2 zakázky v oblasti kompletní implementace aplikačního software v minimální celkové hodnotě těchto zakázek 2.000 000 Kč bez DPH v součtu. b) Alespoň 2 zakázky v oblasti kompletní implementace hardware v minimální celkové hodnotě těchto zakázek 3.000 000 Kč bez DPH v součtu. c) Alespoň 2 zakázky spočívající v implementaci aplikačního software a úspěšném provozování tohoto aplikačního software, přičemž obě zakázky musí být úspěšně provozovány minimálně po dobu 2 let. Minimální celková hodnota těchto zakázek je požadována ve výši 2.000 000 Kč bez DPH v součtu. splnění požadavků § 56 odst. 2 písm. e) ZVZ prokáže uchazeč předložením vlastnoručně podepsaných strukturovaných životopisů členů týmu+doklady o vzdělání (VŠ diplom, maturitní vysvědčení). Podrobně uvedeno v zadávací dokumentaci.
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
PR/OI 1/15
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 25/02/2015 (dd/mm/rrrr) Čas: 15:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
90
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 25/02/2015 (dd/mm/rrrr)
Čas:
15:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
sídlo zadavatele, nám. Dr. E. Beneše 1, 460 59 Liberec
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Otevírání obálek s nabídkami se mohou, kromě zadavatele a komise pro otevírání obálek, zúčastnit rovněž uchazeči, kteří podali nabídku (max. 1 zástupce za jednoho uchazeče).

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Veřejná zakázka je realizována v rámci projektu „Otevřené město Liberec“ částečně financovaného z Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci Integrovaného operačního programu (IOP), registrační číslo projektu: CZ.1.06/2.1.00/09.07305.
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Tato veřejná zakázka (VZ) navazuje na VZ ev. č. 489582 "Otevřené město Liberec", která byla zrušena dle § 84 odst. 1 písm. e) ZVZ.
Zadavatel změnil zadávací podmínky takto - předpoklad uzavření smlouvy: 04/2015; zadavatelem požadované datum celkové akceptace nabízeného řešení je nejpozději 30. 11. 2015; zadavatelem požadované datum začátku produktivního provozu nabízeného řešení je nejpozdější 1. 12. 2015. Toto zadávací řízení bude realizovat zadavatel sám, nikoliv prostřednictvím poradce. Osobou oprávněnou k provádění právních úkonů je pan Tibor Batthyány, primátor města. Lhůta pro podání nabídek a informace týkající se otevírání obálek s nabídkami jsou uvedeny v příslušných kolonkách tohoto formuláře. Další provedené změny jsou v zadávací dokumentaci označeny červeně.
Kompletní zadávací dokumentace bude zveřejněna na profilu zadavatele, jehož adresa je uvedena výše v článku I.1) tohoto formuláře.
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
07/01/2015 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh