DBID: 1757
Systémové číslo: P23V00000046 Evidenční číslo zadavatele: PR/VV 2/23 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení:
26.04.2023
Nabídku podat do:
26.05.2023 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Dodávka kancelářských potřeb
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Zakázka na rámcovou dohodu.
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění této veřejné zakázky jsou průběžné opakované dodávky kancelářských potřeb, kancelářského papíru, dalšího papírenského zboží a hygienických potřeb, na základě aktuální potřeby zadavatele, dle jeho dílčích objednávek po dobu dvou let (24 měsíců) od data nabytí účinnosti rámcové dohody. Rámcová dohoda bude uzavřena s jedním dodavatelem. Zboží bude dodáváno do místa určení na základě dílčí objednávky ve lhůtě nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení výzvy k poskytnutí plnění.
Veřejná zakázka je vyhrazena ve smyslu § 38 zákona dodavatelům zaměstnávajícím na chráněných pracovních místech alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Předpokládaná hodnota:
1 550 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Liberec
Zadavatel
Úřední název: Statutární město Liberec
IČO: 00262978
Poštovní adresa: nám. Dr. E. Beneše 1/1
460 59 Liberec I - Staré město
Název oddělení:
Odbor právní a veřejných zakázek
Id profilu zadavatele ve VVZ: 60050884
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.liberec.cz)